Vårt kundcenter finns i centrum.
På Kundcenter får du hjälp med allmänna frågor om din bostad, om du är intresserad av att hyra bostad, bilplats, förråd eller om du har andra frågor till ABK.
Kundcenter
Telefon: 044 - 780 32 00 (växel). Öppet vardagar 08.00-16.00.
E-post: kundcenter@abk.se
Besök: Östra Boulevarden 38(vardagar 10.00-17.00). Brevinkast finns på Östra Vallgatan 9.
Postadress: AB Kristianstadsbyggen, Box 90, 291 21 Kristianstad
Tillgänglighet: Elektroniska dörröppnare, parkering i Galleria Boulevard eller längs norra delen av Östra Boulevarden.
|
Störningsjouren
044 - 780 68 00
Telefontid alla dagar dygnet runt om du upplever störningar i ditt boende.
|
|
Felanmälan
På Mina sidor kan du enkelt anmäla icke-akuta fel i din bostad och/eller fastighet. Där kan du också följa ditt ärende. Det går även bra att anmäla fel till 044-780 68 00. Akuta fel ska alltid ringas in. Läs mer om felanmälan.
Felanmälan av TV
För att läsa mer om TV och var du felanmäler, klicka här.
Felanmälan av bredband
All felanmälan avseende bredbandstjänster skall felanmälas till din leverantör av tjänsten, inte till ABK. Om ditt uttag är trasigt kan du anmäla det till vår ordinarie felanmälan på dagtid vardagar 8.00-16.00. Detta kan inte anmälas som akut fel. Läs mer om bredband.
|
Uppdatera bostadskö eller bilplatskö
Uppdatering av registrering i bostadskö/bilplatskö/förrådskö görs lättast på Mina sidor. Vill du ha hjälp, kontakta Kundcenter.
Pressfrågor
Är du journalist och letar information eller vill ha kommentarer från oss på ABK? Följ oss gärna på vår pressida på Mynewsdesk. Du är också välkommen att höra av dig via e-post till kommunikationschef Jonas Rosenberg på jonas.rosenberg(at)abk.se eller via 044-780 32 00 (växel).